"Fiecare pas spre tine însuți e un pas spre Univers și fiecare pas spre Univers e un pas spre tine însuți.
Dar armonia se naște când cunoașterea de sine și cunoașterea Universului merg mână în mână într-o simetrie perfectă."©

duminică, 2 septembrie 2012

Încrederea în propria creativitate - aspect al respectului de sine

Respectul de sine și încrederea în forțele proprii sunt două lucruri care se generează reciproc, fără să poată exista separat, iar noi fără acestea nu putem trăi o viață armonioasă.
Trăim într-o lume aparent concurențială și este destul de greu să păstrăm pentru multă vreme starea de bine și de încredere dată de un succes pe care îl avem la un moment dat. În acest context respectul de sine nu este neapărat o linie dreaptă ci mai degrabă o curbă cu “munți” de încredere și “depresiuni” de neîncredere.
Cu siguranță fiecare dintre noi a trecut măcar o dată în viață printr-o situație în care cineva „binevoitor” s-a gândit să ne descurajeze referitor la o idee sau alta. Se întâmplă ca destul de mulți dintre noi să fim tentați să credem astfel de persoane mai ales în situația în care ideea pe care o expunem în discuția respectivă este una novatoare.
Astfel, creativitatea este unul dintre aspectele cele mai sensibile și mai ușor de destabilizat al oamenilor.
Am găsit zilele trecute un scurt discurs legat de acest subiect și pentru că mi-a plăcut m-am gândit că e potrivit să-l împărtășesc aici. Discursul este susținut de David Kelley - fondator al firmei de design IDEO și trainer.
Vizionare plăcută!


Tot despre creativitate - aici (link)
Cu drag   *>:D< îmbrăţişare

Un comentariu:

Alexandru spunea...

Mă bucur tare mult că am găsit acest articol. Restul articolelor, de asemenea par să fie foarte interesante. Cu siguranță, ți-ai câștigat încă un cititor fidel :) Te felicit, și ține-o tot așa. Și eu cred că există un potențial uriaș în fiecare dintre noi, și că putem realiza orice ne dorim. Și eu am început să fac blogging, recent. Un feedback din partea ta, ar fi minunat. Ține-o tot așa, și continuă să inspiri lumea.
Cu drag,
Alexandru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...