"Fiecare pas spre tine însuți e un pas spre Univers și fiecare pas spre Univers e un pas spre tine însuți.
Dar armonia se naște când cunoașterea de sine și cunoașterea Universului merg mână în mână într-o simetrie perfectă."©

duminică, 24 martie 2013

Recomandare film - Cocoș cu vin

Ce-ar fi dacă ai fi un barbat într-una dintre acele perioade complicate ale vieții și într-o zi ai afla că ai o fiică de opt ani trezindu-te cu ea la ușă? Cum ai reacționa când l-ai întâlni pe soțul mamei acesteia (care a crescut-o cu drag)? Te-ai putea împrieteni cu el?
***
Chiar dacă a fost încadrat de IMDB la categoria "comedie", filmul pe care îl recomand astăzi - Cocoș cu vin - este un film care ne dezvăluie într-un mod amuzant evoluția potențialului minunat al acceptării, potențial ascuns în fiecare om dar care iese la iveală în situații de criză când nici nu te aștepți. Creșterea relației tată-fiică de la zero se desfășoară în film alături de transformarea relației lui Henry (personajul principal) cu Catherine - o fostă iubită care l-a părăsit în urmă cu ceva timp din cauza neseriozității lui.
Filmul poate constitui un excelent exercițiu de imaginație și de empatie (link) sau de fitness emoțional (link) în general.
Vă mai spun doar că...mi-a plăcut mult! Am preluat filmul de pe acest site (link), însă pentru o vizionare în condiții optime recomand cumpărarea dvd-ului. Vizionare plăcută! Partea I:


Partea a II-a poate fi vizionată AICI-LINK.
Link alternativ aici-link.

Dacă ești pentru prima dată în acest spațiu virtual, îți urez bun venit! Ideea centrală a acestei pagini este Dezvoltarea Personală Integrală pe care am definit-o aici-link. Poți căuta un subiect care să-ți placă utilizând listele "Articole recomandate", Resurse video, cuvintele cheie din coloana din dreapta și căsuța "caută" din aceeași coloană (sus). Poți primi direct pe mail articolele care apar dacă te abonezi cu adresa de mail în formularul din dreapta. Te mai aștept
cu drag  *>:D< îmbrăţişare

4 comentarii:

Robert(Bucuresti) spunea...

Multumesc suflet drag. Inspirant. Am plans si am ras. Era pentru mine. Superb film, actori, scenariu. Te imbratisez.

Adina Amironesei spunea...

@ Robert:
Și pe mine m-a surprins în ambele feluri. De aceea l-am postat aici. Mă bucur că ți-a plăcut și ție >:D<

Eva spunea...

O surpriza, placuta, cred. Cat, despre tatal fetei care a crescut-o, depinde de mentalitate.

Monica spunea...

Eu l-am vazut acum cateva luni la televizor. Am dat din greseala la el dar mi-a placut mult.