"Fiecare pas spre tine însuți e un pas spre Univers și fiecare pas spre Univers e un pas spre tine însuți.
Dar armonia se naște când cunoașterea de sine și cunoașterea Universului merg mână în mână într-o simetrie perfectă."©

duminică, 1 decembrie 2013

Recomandare film - Calea

Există multe evenimente în viață care ne iau pe nepregătite. Dintre acestea, există unele care reușesc care provoacă falii adănci în rutina zilnică și ne reamintesc adevăratele valori pe căi nebănuite.

Filmul pe care îl recomand astăzi este unul care aduce în lumină o astfel de experiență. Este unul care ne poartă într-o poveste emoționantă în care un tată pleacă într-o călătorie a regăsirii fiului dar mai ales a regăsirii sale interioare. Filmul se numește "Calea" și ne reamintește într-un mod aparte  valoarea prieteniei adevărate, a deschiderii sufletești și a susținerii pe care un suflet este capabil să-l ofere altui suflet.

Este de asemenea un film cu un rol profund în autocunoaștere, unul care ne poate ghida pe calea regăsirii unor noi valențe ale propriei ființe dacă avem răbdarea și disponibilitatea să-l transformăm într-un profund exercițiu de imaginație. Filmul este preluat de aici (link), dar bineînțeles, cumpărarea dvd-ului este varianta optimă pentru o vizionare de calitate.Vizionare plăcută!

Link-uri alternative de vizionare aici (link) și aici (link).

În cazul când ai ajuns pentru prima dată în acest univers virtual, mă bucur să-ți urez bun venit! Conceptul pe care se bazează această pagină este dezvoltarea personală integrală pe care am descris-o aici (link). M-aș bucura să găsești lucruri care să-ți placă și să-ți fie utile călătoriei tale spre tine însuți fie în lista "Articole recomandate" fie în tabelul cuvintelor cheie din coloana din dreapta. Abonează-te la newsletter și vei primi pe mail articole, recomandări de filme, dar și alte materiale care nu apar pe blog. Te mai aștept
cu drag  💗*>:D< îmbrăţişare


4 comentarii:

Unknown spunea...

Buen camino!

Anonim spunea...

Buna Adina!
Interesant, insa apreciez ca poate fi integrat cu ceva efort in clasa filmelor artistice, pare mai mult un documentar de lung metraj de tip reclama pentru promovarea pelerinajului la Santiago de Compostela. Nu am inteles de ce se face confuzia intre Sf. Iacob, patronul de la Santiago si Sf. Ioan in conversatiile dintre pelerini! Cred ca este o eroare de traducere. Multumesc! (E.A.)

Cinemarx spunea...

super multumesc frumos

Me spunea...

Buna, Adina!

Pentru mine chiar nu conteaza ce a vrut sa fie acest film. Pentru mine conteaza ca am putut ca prin el sa-mi traiesc o frantura din marele vis de a vedea lumea. Am trait fiecare pietricica din drum, m-am simtit acolo si mai aproape de visul meu. Pentru mine conteaza ca esti tu, de la care primesc recomandari pe care mi le tot salvez si le salvez si le salvez...Si iata ca apuc sa le si vizionez. Camino m-a rascolit pentru ca imi pare atat de departe pana la a deveni si realitatea mea... Te imbratisez cu drag si iti multumesc!