"Fiecare pas spre tine însuți e un pas spre Univers și fiecare pas spre Univers e un pas spre tine însuți.
Dar armonia se naște când cunoașterea de sine și cunoașterea Universului merg mână în mână într-o simetrie perfectă."©

luni, 15 august 2011

Poţi să-ţi vindeci viaţa - Louise Hay [documentar nou + carte]

În viaţă fiecăruia dintre noi au existat măcar o dată momente de îndoială, momente de neîncredere în propriile forţe sau mai grav poate, momente apropiate de renunţare..
În cele mai multe cazuri se iveşte ceva care ne da un click ce ne "scoate de-acolo", acel ceva fiind o carte, o melodie, un film sau cine ştie ce alt lucru. Aşa mi s-a întâmplat şi mie acum câţiva ani cu filmul "The Secret" (link).
La prima vizionare, recunosc că partea mea sceptică :)) m-a împiedicat să-l înţeleg deplin şi să accept că e posibil să-ţi manipulezi propriile gânduri astfel încât să ajungi să crezi în ceva ce încă nu există în viaţa ta. Am observat că mai multor oameni li s-a întâmplat aşa în cazul lui "The Secret".
În timp însă, am reuşit să verific în propriile experienţe faptul că gândurile noastre creează realitatea. De asemenea m-am convins de importantă legii atracţiei şi de faptul că acţionează în orice moment al vieţii noastre fie că vrem sau nu, fie că suntem conştienţi de asta sau nu.
 ***
Mi-a fost greu să admit utilitatea metodei afirmaţiilor pozitive şi asta pentru că la vremea respectivă nu cunoaşteam în profunzime mecanismul prin care acestea ar putea funcţiona.
Acum un an am găsit pe internet un film care mi-a atras atenţia prin faptul că era mult mai aproape de suflet decât "The Secret" plus că explică foarte amănunţit felul în care funcţionează gândirea noastră, consecințele tiparelor mentale (link) pe care ni le-am format de-a lungul vieţii și importanța depăşirii acestora. Titlul filmului este "Poţi să-ţi vindeci viaţa" şi are la baza ideile şi munca unei autoare dragi mie pe nume Louise Hay care a scris şi cartea cu acelaşi titlu (link).
Despre film (care a fost lansat în 2008), Louise Hay spune :
"Acest film este povestea vieţii mele, a învăţăturilor mele şi a felului în care am aplicat principiile acestor învăţături în propria viaţă."
Multe nume de marcă din spiritualitate dar şi din ştiinţe şi-au adus contribuţia la acest film alături de Louise Hay: Doreen Virtue, Gregg Braden, Wayne W. Dyer, Gay Hendricks, Esther and Jerry Hicks, Leon Nacson, Dr. Christiane Northrup, Dr. Candace B. Perţ, Cheryl Richardson, Dr. Mona Lisa Schulz - oameni care împărtăşesc din propria experienţă şi explică importantă transformării mentalităţii şi influenţele acesteia în starea noastră de sănătate dar şi în viaţă noastră în general.
Va invit să vizionaţi acest film deosebit asigurându-va că merită din plin timpul investit în el. Vizionare plăcută!


Cartea "Poți să-ți vindeci viața" a fost publicată în S.U.A. în 1984 și a ajuns în zilele noastre să fie vândută în peste 35 de milioane de exemplare și tradusă în 30 de limbi. În România cartea a aparut în 2010 și poate fi cumpărată online cu un click aici (link) (transportul fiind gratuit oriunde în țară). Mai jos puteți să o răsfoiți:

Cu drag    *>:D< îmbrăţişare

9 comentarii:

Anonim spunea...

Daca la unii (poate functoaneaza acest tip de manipulare ) are rezultate pozitive este de apreciat.Dar te si ingrozesti cand stii care este rata de sinucederi! Oare nu au "emis" gandul potrivit ???Este periculos si nefast acest gen de demers.Succesul american ? Ma rog, sa ne ajute Dumnezeu pe toti si pe fiecare in parte!

Adina Amironesei spunea...

@ Anonim :
Referitor la sinucideri, eu cred in alegerile la nivel de spirit. In sensul ca spiritul fiecaruia alege (inainte de intrupare) anumite tipuri de experiente pe care sa le traiasca aici pe Pamant. Astfel, cand un spirit a ales sa "plece" de pe Pamant inseamna ca si-a incheiat experientele, chiar daca foarte putini oameni au ajuns sa se "impace" acest lucru.
Ideea extinderii constiintei (sau "trezirii" cum este numita uneori) consta tocmai in a ajunge sa facem alegeri constiente in aliniere cu spiritul. Dupa parerea mea, cred ca fiecare dintre noi (la un anumit moment in evolutia sa) poate ajunge sa schimbe alegerile facute de spirit cu altele facute constient - cu alte cuvinte poate sa isi schimbe asa numitul "destin".
In acest context cred ca modalitatea prin care o facem nu conteaza atat de mult, iar cea expusa in film e doar una dintre acestea.
Stiu ca autosugestia (asa functioneaza doar initial) aduce mult cu automanipularea - cuvant provenit din "manipulare" - lucru care ne face sa respingem metoda. Insa, dupa cum spunea si Gregg Braden dar si Esther Hicks in film, daca nu incarcam cuvintele cu emotii (daca nu ajungem sa fim convinsi de ceea ce rostim), repetarea mecanica a afirmatiilor nu are nici un efect.
O intelegere mai buna a modului cum functioneaza autosugestia si a influentei modului in care gandim asupra starii si vietii noastre cred ca poate fi adusa de "Puterea extraordinara a subconstientului tau"(click!).
Desigur, ceea ce am spus in blog si in acest comentariu e doar o parere in care eu cred, parere formata in urma unor experiente personale plus multe dovezi stiintifice pe care le-am citit.
De asemenea mai cred ca doar experientele personale ne pot convinge de anumite lucruri pentru ca peste ceea ce spun ceilalti va trece mereu o unda de indoiala. E firesc.

Multumesc pentru vizita si comentariu,
zi frumoasa..:)

Teuvo Vehkalahti spunea...

Greetings from Finland. This, through a blog is a great get to know other countries and their people, nature and culture. Come take a look Teuvo images and blog to tell all your friends that your country flag will stand up to my collection of flag higher. Sincerely, Teuvo Vehkalahti Finland.

Anonim spunea...

Am citit cu interes , recunosc mai substantial decat spusele Louisei Hay, si le apreciez aceste randuri cu mult mai pretioase si venite din propriul discernamant.Multumesc pt linkul cu Murphy. Incercam sa evoluam fiecare dupa puteri.Se pare ca nu toti avem "substanta sau consistenta" spirituala pentru a ne subsuma unor experiente deosebite sau folositoare .Totul se reduce la persoana , la experienta proprie cu trairile aferente de unde si trecutul fiecaruia.Englezii spun intr-un cuvant "background" ceea ce contine o multitudine de semnificatii.Multumesc pentru comentariu,
O zi minunata ,Anonim...

Adina Amironesei spunea...

@ Anonim :
Ai mare dreptate referitor la background, dar o sa-mi pastrez credinta ca sansele noastre la evolutie sunt EGALE (toti avem "substanta sau consistenta" spirituala cum ai numit-o), depinde de fiecare dintre noi cat isi "da voie" sa treaca peste limitari si sa creada in ceea ce ceilalti numesc "imposibil". Recunosc ca acesta "incapatanare" in credinta mea (- sanse egale si potential nelimitat in fiecare om) m-a ajutat in foarte multe experiente.

Multumesc..:)

Oana Stanescu spunea...

Ma bucur atat de mult sa vad ca suntem din ce in ce mai multi... Eu am inceput sa citesc cartile lui Neale Donald Walsh acum vreo 3 ani si am inceput sa fac pasi marunti dar siguri catre schimbare. Am citit Ramtha, Osho, Deepak Chopra si multi altii. In prezent citesc cartea " Poti sa-ti vindeci viata" de Louise L Hay.

Adina Amironesei spunea...

@ Oana Stanescu:"
Si eu ma bucur sa vad ca suntem din ce in ce mai multi.
Multumesc pentru vizita si comentariu,
cu drag..>:D<

Anonim spunea...

Multumesc! >:D<

Adina Amironesei spunea...

@ Anonim:
>:D< ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...