"Fiecare pas spre tine însuți e un pas spre Univers și fiecare pas spre Univers e un pas spre tine însuți.
Dar armonia se naște când cunoașterea de sine și cunoașterea Universului merg mână în mână într-o simetrie perfectă."©

vineri, 28 decembrie 2018

Credințele care ne limitează viața (+ recomandare filme)

La fiecare final de an, pe lângă emoțiile și bucuria întâlnirilor cu cei dragi de Crăciun, fiecare om responsabil găsește timp pentru a-și face un bilanț în privința propriei vieți. Cel puțin așa îmi place să cred 😄. Ce i-a reușit în anul ce se încheie, ce nu a mers cum se aștepta, ce-ar fi putut face mai bine, ce experiențe s-au repetat 😄 și alte chestii de genul ăsta.

Pentru cei nemulțumiți de rezultate dar mai ales acolo unde acestea încă se lasă așteptate, e bine să ne reamintim că le putem îmbunătăți în anul care urmează. Adică: să nu ne pierdem speranța. Se poate mai bine dacă înțelegem câteva lucruri despre... credințele noastre. Despre modul în care privim și înțelegem viața în toate aspectele ei și despre cum determină acesta experiențele pe care le trăim.

În urma câtorva mesaje ale unor oameni interesați, am considerat util să vorbesc acum la final de an despre creințele limitative într-o ediție a emisiunii "Orizontul Cunoașterii" realizată de Constanin Luca (căruia îi mulțumesc pentru invitație).

Am discutat despre cum se formează credințele care ne limitează, atașamentul față de credințe și consecințele ce rezultă, dar și despre analiza și transformarea acestora - cu multe exemple concrete. Sper ca informațiile să fie de folos, vizionare plăcută..


* Dacă ai nevoie de sprijin în analiza și transformarea credințelor limitative sau dorești alte clarificări privind transformarea interioară - îți pot fi alături. Îmi poți scrie un mesaj pe adresa: adina.amironesei@yahoo.com și vom programa o ședință de consiliere. Despre mine găsești informații aici-link.


Dacă tot veni vorba despre credințe, dau astăzi mai departe și un scurt discurs amuzant pe aceeași temă susținut de Julia Sweeney (primele 15 minute din show-ul său din 2006) - *sper ca titlul să nu vă oprească să-l vizionați 😄, nu e ceea ce pare.. Ar fi păcat să nu-l vedeți, mai ales că amintește și de Moș Crăciun 😄.


Ca să "acopăr" cât mai multe gusturi, plus că doresc să fiu iertată că am întârziat cu cadoul de Crăciun 😄, m-am gândit să fac nu una ci două recomandări de filme:
- pentru cei care vor ceva serios: Spotlight - un film bazat pe o poveste adevărată ce a câștigat două premii Oscar și alte 120 și a fost nominalizat pentru încă 138. Poate fi vizionat online aici-link sau aici-link.
- pentru cei ce vor ceva emoționant și profund terapeutic: Please Stand By - un film care m-a mângâiat pe suflet pur și simplu.. Poate fi vizionat online aici-link sau aici-link.
***

Pentru cei care vor să-și transforme credințele recomand și:
- "Antreneaza-ți creierul! Strategii și tehnici de transformare mentală" -Joe Dispenza- comandă online aici-link sau aici-link;
- "Distruge-ți obiceiurile nocive. Cum să-ți determini mintea să lucreze în favoarea ta" -Joe Dispenza- comandă online aici-link sau aici-link;
***
Dacă ai ajuns pentru prima dată în căsuța mea virtuală, îți spun bine ai venit! Articolele pe care le vei găsi aici cuprind informații utile pentru dezvoltarea noastră dar și bucurie și inspirație pentru suflet. Poți căuta un subiect care îți place folosind lista "Articole recomandate" și cea a cuvintelor cheie din coloana din dreapta. Abonează-te la newsletter și vei primi pe mail articole, recomandări de filme, dar și alte materiale care nu apar pe blog. Te mai aștept
cu drag  💗*>:D< îmbrăţişare



2 comentarii:

Anonim spunea...

Buna Adina!

Am vazut tirziu postarea ta, pentru ca mi-a nimerit in sectiunea de SPAM-uri, pe care o vizitez extrem de rar. Interesante si utile ideile prezentate vis a vis de convingerile care ne limiteaza dezvoltarea, precum si cele rezultate din dialogul cu domnul C. Luca despre credinta in Divinitate. Mi s-a cristalizat de mai multa vreme ca se poate trai onorabil si fara ideea/credinta existentei Divinului insa este cu mult mai bine daca te formezi crezind (increzindu-te si) in Creator (cu toate consecintele care deriva), insa intr-o maniera care sa nu iti contrazica sau jigneasca bunul simt. Pentru mine ramine memorabila o zisa a imensului Mark Twain (reproduc din memorie) -...nu sunt hotarit pentru Rai sau Iad pentru ca am prieteni si intr-un loc si in celalalt. De asemenea retin o zisa a parintelui Arsenie Boca, (tot din memorie)-... nu toti din manastiri se vor mintui asa cum nici toti laicii se vor pedepsi.
V-am urmarit si pe You Tube si am ramas neplacut surprins de numarul mic de persoane care au vizitat emisiunea. Este adevarat insa, ca numarul blogurilor sau al formatelor TV care dezbat probleme de dezvoltare, credinta sau fenomene exotice de orice gen s-au inmultit mult, oferta fiind mai mult decit generoasa.
Nu stiam de aceasta incintatoare Julia Sweeney si iti multumesc (si ii multumesc) pentru acest veritabil numar de stand up, brodat pe amintiri si intimplari din copilaria sa timpurie. M-a impresionat placut si m-a amuzat in acelasi timp, personalitatea, problematica momentului si trairile tumultoase ale fetitei Julia, fetita dotata cu o inteligenta si memorie care depaseau (banuiesc) cu mult media. Citindu-i elementele de biografie disponibile am aflat ca a functionat si ca actrita, aspect ce mi-a explicat farmecul special al nararii.
Multumesc, succes in continuare si sa auzim numai de bine! (E.A.)

Adina Amironesei spunea...

@ E.A.:
E faină Julia Sweeney, îmi place mult. Mulțumesc și eu, toate cele bune :)