"Fiecare pas spre tine însuți e un pas spre Univers și fiecare pas spre Univers e un pas spre tine însuți.
Dar armonia se naște când cunoașterea de sine și cunoașterea Universului merg mână în mână într-o simetrie perfectă."©

vineri, 31 iulie 2020

Despre relații, transformare interioară și evoluție spirituală (+ recomandare film)


"Încercați să creați numai lucruri frumoase, nu aduceți la viață nimic urât. Nu aveți prea mult timp și nu aveți nici multă energie de pierdut. Având o viață atât de scurtă, având o sursă de energie atât de mică, este pur și simplu stupid să o pierdeți în tristețe, în furie, în ură, în gelozie. Folosiți-vă energia în iubire, folosiți-o în acțiuni creatoare, în prietenie, în meditație; îndreptați-vă spre ceva care să vă înalțe. (...) Depinde numai de voi." - Osho

Mi-a trebuit mult timp să mă autoeduc pentru a nu mă mai pierde prin tristeți și iluzii. Mi-a trebuit timp să învăț să nu mai uit că viața este scurtă și nu merită irosită în conflicte sau discuții în contradictoriu.

Mi-a luat atât de mult pentru că eram obișnuită să trăiesc viața pe pilot automat, în fugă, așa cum văd că o trăiesc și astăzi cei mai mulți. Dacă cineva m-ar fi întrebat dacă sunt conștientă că viața e ceva ce se termină aș fi răspuns instantaneu că da, însă toate acțiunile mele demonstrau contrariul. De fapt, nu mă întrebam niciodată de ce fac un anume lucru, credeam că totul e de la sine înțeles.


Zi după zi observ oameni care-și petrec viața pe pilot automat. Nu sesizează nici măcar când experiențele de viață se repetă, chiar dacă se schimbă "actorii". Evident că nu-i judec pentru că și mie mi-a luat atât de mult timp până să observ asta și să mă hotărăsc să schimb câte ceva, pentru ca mai apoi să ajung să-mi schimb complet unghiul din care priveam... Viața.

Pentru că felul în care trăiesc Viața mi-a adus și-mi aduce simplitate, liniște și bucurie și pentru că Mariana Mădălina Ghiță de la Reset&StartNew m-a invitat să răspund la câteva întrebări, iată împărtășesc și aici câteva lucruri care m-au ajutat în momentele de blocaj sau tensiune pe care le-am trăit și care au ajutat și persoanele cu care am lucrat și lucrez în ședințele de consiliere.

Cum întrebările au fost generoase, subiectele discutate au fost asemenea plecând de la conflicte în relații, atașament, dependență vs detașare, acceptare, iertare, împăcarea cu trecutul, ajungând până la clarificări în ceea ce privește transformarea interioară și evoluția spirituală. Totul cu exemple concrete și idei numai bune de aplicat. Vizionare plăcută și cu folos..


! Dacă îți dorești să depășești o situație de conflict în relații sau ai nevoie de susținere sau ghidare în transformarea interioară - îți pot fi alături. Îmi poți scrie un mesaj pe adresa: adina.amironesei@yahoo.com și vom programa o ședință de consiliere. Despre mine găsești informații aici-link.
***
Recomandarea mea de astăzi este un serial care mi-a adus multă căldură în suflet datorită situațiilor complexe de viață prezentate - exemple concrete care arată că doar înțelepciunea, toleranța, acceptarea și mai ales umanitatea ne pot ajuta să avem relații armonioase bazate pe respect reciproc. Se numește 9-1-1, sper să vă placă și să vă inspire, îl puteți urmări aici-link sau aici-link dând click pe fiecare episod în parte (și închizând cu răbdare reclamele 😀)
***
Articole conectate cu subiectul:
- 3 pași importanți pentru relații armonioase,
- Cum să-ți faci prieteni pe viață,
- IERTAREA - aspecte esențiale și o schimbare de perspectivă,
- Jumătate din înțelegerea lumii,
- Cum să accelerăm transformarea interioară.

Cărți pe care le recomand cu încredere:
- "Arta de a cultiva relații durabile" - Gerard Apfeldorfer - comandă online aici-link;
- "Curajul de a fi tu însuți. Arta de a comunica conștient" -Jacques Salomé- comandă online aici-link;
- "Vorbește-mi, am atâtea să-ți spun" -Jacques Salomé- comandă online aici-link;
- "Toți comunicăm, dar puțini stabilim și relații" -John C. Maxwell- comandă online aici-link;
- "Transmiterea. Despre ce ne aducem unii altora" -Céline Alvarez, Christophe André- comandă online aici-link;
- "Stările sufletești. Învățarea seninătății" -Christophe André - comandă online aici-link;
- "Viața interioară" -Christophe André - comandă online aici-link;
- "Cum să-ți reinventezi viața" -Jeffrey E. Young, Janet S. Klosko- comandă online aici-link sau aici-link.

***
Dacă ai ajuns pentru prima dată în căsuța mea virtuală, îți spun bine ai venit! Articolele pe care le vei găsi aici conțin informații utile pentru dezvoltarea noastră dar și bucurie și inspirație pentru suflet. Poți alege un subiect din lista cuvintelor cheie din coloana din dreapta. Abonează-te la newsletter și vei primi pe mail articole, recomandări de filme, dar și alte materiale care nu apar pe blog. Te mai aștept
cu drag  💗

5 comentarii:

Unknown spunea...

Iti multumim Adina pentru tot ceea ce ne transmiti de atâta vreme. E un adevarat balsam pentru mintea și sufletul nostru. ❤️

Andreea spunea...

Foarte bun articolul, big like ;)

Andreea spunea...

Foarte frumos scris articolul. Big like!

Roxana spunea...

Mi-a placut clipul, absolut fabulos!!

Silvia spunea...

Superba recomandare 10/10 :D