"Fiecare pas spre tine însuți e un pas spre Univers și fiecare pas spre Univers e un pas spre tine însuți.
Dar armonia se naște când cunoașterea de sine și cunoașterea Universului merg mână în mână într-o simetrie perfectă."©

vineri, 1 noiembrie 2013

Informații care mi-au schimbat viața (24)

Despre subiectul de astăzi voiam să vă povestesc mai demult dar se pare că abia acum i-a venit vremea și chiar îl consider important pentru acum. Acesta se referă la momentul când Miracolul devine POSIBIL. Sunt foarte multe lucruri care m-au convins de-a lungul ultimilor șapte ani că "distanța" dintre noi și Miracol (orice semnificație am da acestui cuvânt) este egală cu măsură Credinței. Și nu vorbesc aici despre credința într-o forță superioară, nici de credința într-o religie anume, ci de un lucru mult mai simplu: credința în faptul că Miracolul este POSIBIL. Fără alte detalii. De credința în faptul că lucrurile se pot întâmpla și altfel decât prin prisma explicațiilor raționale sau decât pe calea pe care o poate imagina mintea noastră.

Știu că este foarte greu să abandonăm calea rațională. Nici nu știți cât de bine știu asta. Evident, din experiența personală :)). Acum pot spune că de fapt, nici nu este vorba despre a abandona vreo credință sau vreo cale. Cred că este vorba mai mult despre a adăuga ceva credințelor noastre, anume faptul că lucrurile se pot întâmpla și altfel decât cum credem sau cum ne imaginăm.

Cred că e un moment potrivit să facem asta cu atât mai mult cu cât fizica cuantică ne tot spune într-un mod mai mult sau mai puțin voalat că totul este posibil, că doar probabilitățile cu care lucrurile se întâmplă sunt diferite și mai mult de atât: că nu este vorba despre probabilitățile cu care suntem obișnuiți ci de unele pe care mintea noastră (sau știința) nu le prea poate explica. Experimentul celor două fante este deja celebru (link) și mă mir că despre efectul tunel (link) nu s-a prea vorbit până acum (nu vreau să intru în amânunte prea...teoretice și oricum ar dura câteva pagini până să demonstrez cât mai logic legătura dintre acestea și miracole :)).
Singura idee care mi se pare importantă, este aceea că fizica cuantică permite "întâmplarea" miracolelor (cu ghilimele la cuvântul "întâmplare" deoarece întâmplarea lor nu este chiar cu totul...întâmplătoare, ținând de fapt de legea rezonanței-link). Restul lucrurilor sunt doar detalii necesare minții noastre care se hrănește numai cu explicații. Personal mă bucur că am reușit până la urmă să sar peste majoritatea unor astfel de detalii, lucru ce mi-a permis însfârșit să mă bucur de lucrurile pe care le trăiesc într-un mod mult mai simplu și mai liniștit decât până acum câțiva ani.
Cum spuneam mai sus, doar Credința ne desparte de a trăi miracole. Același lucru ne demonstrează și documentarul postat mai demult "Matricea Vie" (link). Am scris cu majusculă deoarece vorbesc aici despre credința dusă la nivel de convingere (lipsa îndoielii). Iar ca exemplu, am adus astăzi aici un scurt documentar despre un om pe nume Iosif Gotbarac (Braco) care vindecă alți oameni doar privindu-i. Da, ați înțeles bine, doar privindu-i. Atât.
Credința mea raportat la ce veți vedea în film (părere personală), este că Braco nu este un vindecător în sensul clasic ci este un catalizator (un mijlocitor) între oamenii cu care intră în contact vizual și potențialul interior de autovindecare al acestora. Probabil de aceea, acesta nici nu se consideră vindecător, această denumire a primit-o de la cei care s-au vindecat după ce l-au privit. Pe scurt, Braco este un catalizator între ei și ei înșiși.

Consider că acest scurt documentar se încadrează perfect în seria "Informații care mi-au schimbat viața" deoarece informațiile conținute sunt dovezi vii ale faptului că lucrurile chiar funcționează și altfel decât pe drumul înțelegerii noastre raționale. Vizionare plăcută!
***Documentarul are două părți fiind sub formă de listă de vizinare; a doua parte începe automat când se termină prima.


Despre textura spațiului, timpului și a realității în general și despre percepția noastră incompletă asupra acestora se găsesc informații (100%) științifice în documentarele de mare valoare postate  aici (link 1), aici (link 2), aici (link 3) și aici (link), iar despre implicațiile fizicii cuantice în viața noastră cotidiană există un documentar aici (link). Seria întreagă "Informații care mi-au schimbat viața" se găsește aici (link).
Dacă ai ajuns pentru prima dată în acest loc virtual, îți urez bun venit! Sper să găsești subiecte utile în lista "Articole recomandate" sau în tabelul cuvintelor cheie, ambele fiind situate în coloana din dreapta. Dacă îți place ce găsești și îți dorești să afli mai multe, te aștept cu drag la workshop-ul pe care îl susțin la Cluj-Napoca pe 9, 10 noiembrie pentru a experimenta un fragment de realitate plin de blândețe, căldură sufletească și informații utile regăsirii Potențialului Interior. Detalii se găsesc aici (link).
Cu drag   *>:D< îmbrăţişare

5 comentarii:

Caty Ludwig spunea...

BINE TE-AM GASIT IN CALEA VIETII MELE, ADINA ! E tarziu,nu am timp (ora 0.25,ora Germaniei ,unde ma aflu ) dar incepand de azi ,blogul tau va fi de-a fir-a par...citit de mine. Combinarea tuturor informatiilor ,religioase,biblice,esoterice...cu fizica cuantica...ma incanta cel mai mult !
PRACTICA asa-zisului MIRACOL...aducerea lui in cotidian,este pentru mine pasiune si scop...gratie rolului pe care il joaca IUBIREA PURA ...patrunsa pana in ultimul atom al fiintei umane ! Sunt recunoscatoare Divinitatii ca te-am intalnit ! TE IUBESC !

Adina Amironesei spunea...

@ Caty Ludwig:
Bun venit în căsuța mea virtuală! Mă bucur din toată inima că îți place "combinația" de pe această pagină!
Am încercat să descriu aici (click) cum am ajuns la acest "cocktail" de informații.
Te aștept cu drag ori de câte ori ai vreme ♥ :)

Anonim spunea...

Multumesc Adina!
Pentru mine este o noutate, nu stiam nimic despre Brato. Absolut de exceptie! Probabil asa arata un inger intrupat. Ce privire, ce ochi, ce bunatate, ce mers, cata generozitate ...
E.A.

anna_k spunea...

M-a impresionat videoclipul, acum, ca inteleg mai bine potentialul care este in noi, l-am perceput altfel decat daca l-as fii vazut acum cativa ani. Iti multumesc!:)

Anonim spunea...

Minunat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...