"Fiecare pas spre tine însuți e un pas spre Univers și fiecare pas spre Univers e un pas spre tine însuți.
Dar armonia se naște când cunoașterea de sine și cunoașterea Universului merg mână în mână într-o simetrie perfectă."©

sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Ceasul al 11-lea (documentar)


Un documentar interesant : "The 11th Hour" / "Ceasul al 11-lea" care merită văzut.
Doar două citate din film..:
"(...) Și când am început să mă uit înapoi și să mă întreb : "Care e linia fundamentală pentru noi ca ființe sociale ? "..nu mi-a venit să cred fiindcă ideea părea atât de hippie..dar răspunsul a fost simplu: IUBIREA...IUBIREA e forța care ne face pe noi în întregime umani.."
"Deteriorarea mediului planetei noastre este o oglindire a unei boli interioare (n.: a societății)..Cum e înăuntru, așa și afară..."
Vizionare plăcută!


Cu drag >:D<

Un comentariu:

Anonim spunea...

Buna ziua ,

Am ajuns pe site-ul dumneavoastra cautand diverse bloguri pe google si m-am gandit sa va scriu sa va rog ceva daca este posibil.
Sunt la inceput cu un site http://www.francez.ro . Am incercat sa fac un site util pentru toata lumea , cu dictionare si
tot felul de chestii legate de limba franceza si Franta.Puteti chiar si traduce un text intreg in orice limba , nu doar franceza.Consider ca este util pentru toata lumea.
Cum abia am inceput , mi-e greu si incerc sa-l promovez .Intrebarea mea este daca ma puteti ajuta ,
adaugandu-mi site-ul la blogroll sau oriunde pe site-ul dumneavoastra . M-ar ajuta enorm un link la dumneavoastra .
Daca va place site-ul meu si considerati ca merita va raman recunoscator.

Va multumesc,
Cu stima,
Tudor
Tradu texte in orice limba - Dictionar Francez
admin@yahoostatus.ro

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...