"Fiecare pas spre tine însuți e un pas spre Univers și fiecare pas spre Univers e un pas spre tine însuți.
Dar armonia se naște când cunoașterea de sine și cunoașterea Universului merg mână în mână într-o simetrie perfectă."©

duminică, 19 octombrie 2008

Puterea extraordinară a subconștientului tău (I)


V-au trecut prin minte una sau mai multe întrebări de genul următor:
"De ce un om este trist, în timp ce alt om este fericit? De ce acel om este vesel și prosper, iar celălalt este sărac și nefericit? De ce un om este temător și anxios, în timp ce altul este plin de încredere? De ce acesta din urmă are o casă luxoasă și minunată, iar celălalt duce o existență mizeră într-o cocioabă? De ce unul cunoaște o mare reușită, iar altul un eșec complet? De ce un orator are un succes imens, în timp ce un altul rămâne mediocru și nepopular? De ce un om este un geniu în meseria sa, în timp ce un altul se luptă și se zbate toată viața, fără a realiza nimic bun? De ce unul se războiește cu o maladie pretinsă a fi incurabilă şi de ce altul nu o are niciodată?
Cum se face că atâția oameni cucernici și buni suferă adevărate torturi ale corpului și ale spiritului, de parcă ar fi condamnați? Și de ce atâtea ființe imorale și care nu au nimic sfânt prosperă și le reușesc toate acțiunile, bucurându-se pe deasupra și de o sănătate excelentă?
De ce o femeie este fericită în căsnicie, în timp ce sora ei este foarte frustrată și nefericită?
Se poate găsi răspuns la toate aceste întrebări prin procesele ce au loc în mentalul conştient şi în cel subconștient? Cu siguranță că da!"
În cazul când v-ați gândit la întrebările de mai sus și nu ați găsit răspunsurile lor vă veți bucura să aflați că le puteți găsi într-o carte numită "Puterea extraordinară a subconștientului tău" scrisă de Joseph Murphy. Eu am fost încântată de câte alte răspunsuri am găsit în ea.
Autorul spune în cartea sa că: "Toți oamenii care știu să citească au puterea de a se depăși pe ei înșiși, de a multiplica în mod creator modurile lor de existență, au puterea să facă în așa fel încât viața lor să fie interesantă și plină de semnificație."
***
Cred că e important șă cunoaștem că în fiecare dintre noi există o putere nebănuită care nu se rezumă doar la puterea de vindecare a corpului, ci se extinde în mai multe planuri. De aceea mă bucur să vă anunț că această carte poate fi cumpărată online de online de aici-link (transportul fiind gratuit oriunde în țară) .
Iată o scurtă prezentare a cărții:


Câteva lămuriri cu privire la rolul subconștientului se găsesc în materialul video următor:


Recomand și o altă carte scrisă de Aldous Huxley:
"Cum să folosim puterea subconștientului" - comandă online aici-link (transport gratuit).

Succes și încredere în puterea interioară!

cu drag   *>:D< îmbrăţişare

Un comentariu:

MARIA BACILA spunea...

Imi pare bine, ca v-am gasit!citindu-va m-am regasit!Totdeauna, fara sa inteleg, in interiorul meu a fost si este un BINE!Viata m-a invatat sa-mi cunosc interiorul!chiar si organele-mi vorbesc! Cel mai bun si frumos lucru il gasesc in mine!Lumina(fotonii)imi aduc in fiecare dimineata PUTEREA DIVINA,prospetimea si limpezimea de care am nevoie. GANDURILE se reintorc iar selectia e deja facuta de Rugaciunea mea prin mii de multumiri.APA E APOI FIINTA CARE MA IMBIE LA PRIETENIE! o ascult cu sfintenie e doar prietena mea.AERUL SI NECUVANTATOARELE IMI IMPLINESC VISELE. NATURA MA UIMESTE SI DESFATA,chiar si firicelele de praf imi pun intrebari. MULTA SUFERINTA ESTE IN LUME! CUM SA SCHIMBAM OAMENII SA NU-SI MAI FACA RAU prin raul adus naturii?? industria farmaceutica, alimentele toxice, distrugerea padurilor si animalelor fac sa nu EXISTE ARMONIE.Stiu toate acestea locuiesc la Copsa Nica, jud. Sibiu, poluarea excesiva lasa grave urme. procesul castigat la Strasbourg in 2010 decizia din 30 martie pe POLUARE(Bacila c.Romania) m-a facut sa inteleg ca multi oameni din lume doresc sa traim in armonie cu natura intr-un mediu curat, cu ganduri bune pentru tot ce exista. stiu imi spune interiorul meu ca VOI REUSI IN CE MI-AM PROPUS, as vrea ca mai multi sa adere la acest BINE ENORM, ce exista in noi prin intermediul CREATORULUI.Nimic nu e intamplator, v-am gasit si va multumesc! cineva imi spune sa las telefonul: 0723418255