"Fiecare pas spre tine însuți e un pas spre Univers și fiecare pas spre Univers e un pas spre tine însuți.
Dar armonia se naște când cunoașterea de sine și cunoașterea Universului merg mână în mână într-o simetrie perfectă."©

joi, 6 iunie 2013

O călătorie fascinantă în lumea simetriei universale


Ideea simetriei universale nu este una nouă fiind vehiculată încă din vremuri străvechi, astfel încât o putem găsi chiar și în Tabla de Smarald a lui Hermes (a cărei origine este încă un mister) sub forma binecunoscută: "Ceea ce este deasupra este ca și ceea ce este dedesubt, și ceea ce este dedesubt, este ca și ceea ce este deasupra. Spre a înfăptui miracolul Întregului". Această idee apare de asemenea în majoritatea tradițiilor în diferite forme și face parte din Legile Universului.

M-a atras mereu frumusețea simetriei, chiar dacă în copilărie nu știam de ce. Pe măsură ce am crescut, observând minunata simetrie universală, motivul mi-a devenit din ce în ce mai limpede. Mărturisesc că unul dintre primele momente de emoție și înțelegere l-am avut după ce am urmărit documentarul Kymatica - pe care îl puteți viziona aici (click).

Ceea ce mi-a devenit foarte clar de-a lungul vremii este că nu putem să gustăm miracolul acestei frumuseți decât dacă ne oferim timp, un timp în care nimic altceva să nu ne distragă atenția. Și dacă cineva mi-ar spune că este greu să găsim astfel de momente aș spune că: tot timpul pe care mi l-am dăruit cu drag spre învățare și înțelegere a tot ceea ce există (interior și exterior) mi-a dăruit la rândul lui daruri înmulțite cu cel puțin o mie, iar cel mai de preț dar dintre ele este pacea și împăcarea pe care le trăiesc astăzi.
Constantin Brâncuși spunea că "Nu există energie morală risipită în Univers". Este un citat al cărei veridicități am testat-o de mii de ori iar rezultatul a ieșit mereu pozitiv.

Cred că miracolul relației noastre cu Universul (interior și exterior în același timp) constă în faptul că odată ce te-ai îndrăgostit de El aceasta este o iubire pentru totdeauna.

O călătorie fascinantă în lumea simetriei universale asemeni unui dans minunat între micro și macrocosmos veți găsi în miniseria de patru filme de mai jos. Miniseria a fost lansată sub titlul "Inner Worlds, Outer Worlds" ("Lumi Interioare, Lumi Exterioare") și a căștigat patru premii de marcă din lumea filmului. Vă pot asigura că merită fiecare secundă investită. Nu pierdeți partea a 4-a care are titlul "Dincolo de gândire". Ar fi păcat. Vizionare plăcută!

*** Cele patru videoclipuri de mai jos sub formă de playlist deci pot fi vizionate unul în continuarea celuilalt. Puteți selecta mod de vizionare în HD din bara player-ului.


Special pentru cei care au decis că e timpul să treacă la următorul nivel de conștientizare și armonizare cu lumea interioară și cea exterioară am construit seminarul "Evoluția Conștientă pas cu pas"  - care oferă o hartă a evoluției conștienței pe care îți poți clarifica poziția actuală, stadiul de dezvoltare pe care îl dorești și alege pașii potriviți pentru o transformare autentică. Toate detaliile acestui program se găsesc aici-link.

Dacă esti pentru prima dată pe această pagină îți urez bun venit! Alte filme documentare care mi-au adus numeroase răspunsuri la întrebări fundamentale se găsesc aici (link) sau poți alege subiectul dorit din tabelul cuvintelor cheie din coloana din dreapta. Pentru a primi pe mail articole interesante și recomandări de filme documentare și artistice te poți abona cu adresa de mail în formularul de mai jos. Te mai aștept,
cu drag   *>:D< îmbrăţişare


Niciun comentariu: