"Fiecare pas spre tine însuți e un pas spre Univers și fiecare pas spre Univers e un pas spre tine însuți.
Dar armonia se naște când cunoașterea de sine și cunoașterea Universului merg mână în mână într-o simetrie perfectă."©

miercuri, 25 decembrie 2013

Cine ești tu...cu adevărat

Există multe feluri în care ne-am putea autodefini dacă cineva ne-ar pune întrebarea de mai sus. Însă nici unul nu ar fi complet. Deoarece suntem în infinite feluri în funcție de experiențele prin care trecem și ne schimbăm în fiecare clipă fie că vrem sau nu. Dacă această viață ar dura la infinit sunt sigură că am reuși să observăm la un moment dat că putem manifesta toate aspectele pe care nu ne-am aștepta să le conținem. Catalogate "bune" sau "rele".

Încercarea noastră permanentă de a ne defini/redefini vine din dorința ego-ului de a ieși din ceea ce numim "comun". Uitând că suntem deja unici. Și asta ar trebui să fie de ajuns pentru a ne găsi  liniștea creatoare. Această goană după ieșirea din comun ne face deseori să ne rătăcim în labirintul minții și să uităm adevărata noastră natură.


Pentru astfel de momente de rătăcire și uitare a ceea ce este cu adevărat important v-am pregătit cu un cadou special - un material video care pe mine m-a ajutat ori de câte ori m-am pierdut în gânduri.

Este vorba despre un video ce conține un text scris și transmis de Gangaji - autoare mai puțin cunoscută în România. Are o poveste de viață impresionantă pe care o găsiți aici-link și niște cărți minunate (care nu au fost încă traduse în română). Dacă sunteți printre cititorii mai vechi ai blogului ați văzut-o și în filmul "Cine sunt eu?" pe care l-am postat aici-link..

Ar fi nepotrivit să prezint în vreun fel mesajul acesteia deoarece acesta este pur și simplu sferic, perfect, complet. Și mai mult de atât, este vindecător. *Recomand vizionarea în ecran complet, cu sonorul suficient de amplu (eventual în căști) iar pe durata video-ului (9 minute) repaus total de la alte gânduri și distrageri. În aceste condiții veți putea observa cu siguranță efectul. Cu drag, din toată inima, vizionare plăcută..



Recomand cu drag câteva cărți care ne pot facilita drumul către noi înșine, către esența care suntem:
- "Diamond in Your Pocket" (engl.)-Gangaji- (cartea din care e fragmentul din video) comandă online aici-link;
- "Doar rămâi tăcut" -H.W.L. Poonja (Papaji -maestrul lui Mooji)- comandă online aici-link;
- "Evanghelia lui Ramana Maharshi" -Ramana Maharshi- comandă online aici-link sau aici-link;
- "Cine Sunt Eu?" -Ramana Maharshi- comandă online aici-link;
- "Învățăturile lui Ramana Maharshi" -Arthur Osborne- comandă online aici-link;
- "Experiența vidului. Conversații despre realizarea infinitului" -Nisargadatta Maharaj- comandă online aici-link;
- toate cărțile scrise de David R. Hawkins- comandă online aici-link sau aici-link;
- "Eliberarea de cunoscut" -Jiddu Krishnamurti- comandă online aici-link;
- "Miracolul conștientizării" -Thich Nhat Hanh- comandă online aici-link;
- "Cum să ajungi la pacea interioară" -Eckhart Tolle- comandă online aici-link;
- "Experiența conștientizării" -Ovidiu Brazdău- comandă online aici-link.
***
Dacă ești pentru prima dată în căsuța mea de pe net, mă bucur să-ți urez bun venit! Sper să găsești subiecte care să îți placă și să te întorci din când în când. Poți alege ceva folosind lista cuvintelor cheie din coloana din dreapta. Abonează-te la newsletter și vei primi pe mail articole, recomandări de filme, dar și alte materiale care nu apar pe blog. Te mai aștept
cu drag 💗


13 comentarii:

ion adrian spunea...

Multumes adica cred ca pot spune multumim pentru urare.
Tu ne-ai oferit multe clippe ore zile placute sau /si interesante asa ca se te bucuri de tot ce este bun si frumos in jurul tau.

ion adrian spunea...

Si referitor la clipul postat de tine cu peisaje superbe si cu un text datorat lui GANGAJI(Toni) in clipa in care l-a momentul 3:22 sec am fost izbit(desi deja nu foarte surprins caci din textul de pana atunci mi se parea ca aud ceva demult cunoscut)cu acel patrunzator WHO AM I? cu care m-am intalnit prima oara, asteptandu-l nu ca si azi prin recunoastere, ci prin pregtire personala intuitiva si filosofica(nu in sens didactic),adica vreau sa spun ca eram copt prin proprie evolutie, sa-l primesc de la cel, si la multa, multa vreme dupa ce el, Inteleptul(Sfantul) de la Arunachala, Sri Ramana Maharishi, acest cel mai blând şi liniştit intelept din India murise( 14 Aprilie 1950), dupa 50 de ani de locuire in acest loc sfant pentru hinduismului shivaist.

Am cautat imediat legatura dintre aceasta americanca blonda de 71 ani si Bhagavan Sri Ramana Maharishi si am aflat ca este "nepoata" sa prin filiatie spirituala, fiind discipola discipolului lui Ramana care a fost Papaji(Sri Harilal W. Poonja decedat in 1997).
Papaji a ajuns la Ramana in urma unei viziuni in care acesta i-a aparut si l-a chemat la el.
In 1990,l-a cunoscut pe Papaji care era atunci in varsta de 80 de ani si care a botezat-o Gangaji.Despre aceasta intalnire, Gangaji spune ca a fost cel mai remarcabil eveniment al vietii ei. Papaji a condus-o pe drumul transcendentei si al extraordinarului si a invatat-o sa impartaseasca in jurul ei cele intelese si traite asa cum este si acest frumos clip.

Multumesc Adina, pentru acest film care mi-a dat prilej sa ma intorc in aceasta zi sfanta de Craciun si in unele momente de revelatie avute in viata mea.

Cristiana spunea...

LA MULŢI ANI, ADINA !!! SĂRBĂTORI FERICITE, TOATE ZILELE SĂ-ŢI FIE SENINE, PLINE CU BUCURII !!!
Te îmbrăţişez cu mult drag !!!

Adina Amironesei spunea...

@ Ion Adrian:
Nu am precizat filiația spirituală a lui Gangaji deoarece era de găsit ușor pe site-ul fundației sale - "The Lineage" - spre care deja pusesem link în text.
Mulțumesc pentru comentarii și îți doresc sărbători cu pace și un An nou cu bucurii și succese! :)
@ Cristiana:
Mulțumesc pentru urările calde!
Îți doresc Crăciun cu pace și senin în suflet și în gânduri și un An Nou cu împliniri în toate planurile ființei!
Te îmbrățișez cu drag >:D<

Anonim spunea...

Buna Adina!
Multumesc pentru postare, pentru imagini, fundal sonor si comentariile, toate trei, de exceptie. Mi s-a intarit convingerea ca intreband ceva pe un filozof sau pe un invatator spiritual, si ascultand raspunsul, risti sa nu iti mai intelegi nici propria intrebare. Zile fericite si cu folos spiritual! (E.A.)

ion adrian spunea...

:)
De ce spui asta EA?

Anonim spunea...

acum, dupa vizionare, se nasc mai multe semne de intrebare. Patrunzator filmulet. multumesc.

Anonim spunea...

Sarbatori fericite pline de iubire si armonie! Multumesc din inima pentru tot! A.M

Anonim spunea...

Foarte interesant... Vibratia vocii m-a captat si m-a rascolit. Multumesc pentru efortul asta minunat!
Tiza

Robert spunea...

La Multi ani adina !!!!!

Santa Iulian spunea...

Multumesc!

Unknown spunea...

Foarte interesant filmuletul :) am avut un ,, aha moment'' cand a spus ca ,, tu esti insasi acea constienta si nu toate definitiile care ti le dai, cautarea catre tine ia sfarsit !'' Eu cred ca mi-am gasit raspunsul la intrebare :). Iti multumesc pentru filmulet Adina !

daniela spunea...

mai demult meditam pe cand citeam din biblie diferite pasaje si am ajuns exact la concluzia din videoclip- constienta si constiinta dar nu ajunsesem sa pun o relatie intre cele 2, acum ma bucur k am aflat ca sunt una si aceeasi. cat despre eu- pt mn eu l este sufletul din cap pana in talpi pt k sufletul e in tot corpul.desigur intrebarile vor curge mereu in mintea mea iar atunci cand am ragaz -apar si raspunsurile.dk macar m as opri sa le ascult...le as afla.