"Fiecare pas spre tine însuți e un pas spre Univers și fiecare pas spre Univers e un pas spre tine însuți.
Dar armonia se naște când cunoașterea de sine și cunoașterea Universului merg mână în mână într-o simetrie perfectă."©

joi, 4 aprilie 2019

Despre gestionarea și vindecarea suferinței

"Toată lumea suferă. În vreme de război sau dezastru natural, toți suferă împreună. Totuși, oricât de departe s-ar putea răspândi norii întunecați ai durerii, suferința este întotdeauna individuală. O simțim în interior ca pe o rană a noastră - însă, pentru că este invizibilă, nu o putem arăta altuia. Putem doar să trăim atât de mult experiența cumplită a amărăciunii și deprimării, starea de pierdere care ne copleșește, încât nimic altceva nu mai contează.

Suferința poate fi definită ca durerea ce face viața să pară fără sens. Animalele suferă și ele, uneori profund. Unele sunt capabile să-și plângă copiii, dacă unul dintre ei moare. Dar oamenii sunt supuși unei dureri interioare acute, complexe, care cuprinde frică, vinovăție, rușine, mâhnire, furie și deznădejde." - fragment din cartea "Vindecarea sufletului de frică și suferință" scrisă de Deepak Chopra.


Nu de puține ori am primit mesaje în care am fost întrebată cum am depășit perioadele de suferință pe parcursul vieții. Pentru că am avut o viață bogată.. în experiențe 😄 și am fost dispusă să învăț din ele, m-am gândit că ar fi util să împărtășesc câte ceva din ce-am învățat despre suferință și să răspund întrebărilor pe care le-am primit pe acest subiect.

Am făcut asta într-o nouă ediție din seria de emisiuni "Orizontul Cunoașterii" realizată de Constantin Luca - căruia îi mulțumesc pentru invitație. Am discutat despre gestionarea stărilor de suferință și despre conștientizările care ne pot vindeca sau măcar ne pot aduce foarte aproape de vindecare. Vizionare plăcută și cu folos..


* Dacă ai nevoie de sprijin/ghidare în procesul de transformare sau în regăsirea echilibrului interior - îți pot fi alături. Mă poți contacta pe adresa: adina.amironesei@yahoo.com și vom programa o ședință de consiliere. Despre mine găsești informații aici-link.
***

Cărți pe care le recomand cu căldură:
- "Vindecarea sufletului de frică și suferință" -Deepak Chopra- comandă online aici-link;
- "Exerciții de meditație pentru depașirea depresiei" - M. Williams, J. Teasdale, Z. Segal, J. Kabat-Zinn - comandă online aici-link;
- "Demonul amiezii. O anatomie a depresiei" -Andrew Solomon- comandă online aici-link;
- "Ieșirea din depresie" -Dominique Barbier- comandă online aici-link;
- "Învinge depresia înainte ca ea să te învingă" -Robert L. Leahy- comandă online aici-link;
- "Un minut la psiholog. Strategii ca să rămâi sănătos într-o lume nebună" -A.A. și D.N. Lazarus- comandă online aici-link;
- "Când totul se prăbușește în jurul tău" -Pema Chodron- comandă online aici-link sau aici-link;
- "Omul în căutarea sensului vieții" -Viktor Frankl - comandă online aici-link.
***
Dacă ești pentru prima dată în acest spațiu virtual, îți urez bun venit! Este un blog ce oferă informații din sfera dezvoltării personale dar și descoperiri științifice care ne pot ajuta să înțelegem mai bine natura umană și realitatea. Poți căuta un subiect care să-ți placă folosind lista cuvintelor cheie din coloana din dreapta. Abonează-te la newsletter și vei primi pe mail articole, recomandări de filme, dar și alte materiale care nu apar pe blog. Te mai aștept
cu drag 💗


Niciun comentariu: