"Fiecare pas spre tine însuți e un pas spre Univers și fiecare pas spre Univers e un pas spre tine însuți.
Dar armonia se naște când cunoașterea de sine și cunoașterea Universului merg mână în mână într-o simetrie perfectă."©

duminică, 21 aprilie 2013

Recomandare film - Viteza gândului

Cu siguranță fiecăruia dintre noi, în diverse situații de viață, i-a trecut măcar o dată prin minte ideea "ce bine ar fi dacă aș știi ce gândește el/ea acum".
Ideea citirii gândurilor celorlalți a fost și este un vis mai vechi al oamenilor, scopurile urmărite prin dorința de a avea acest "dar" fiind diverse și variind desigur de la cele mai luminoase la cele mai întunecoase :))
Fiind una dintre abilitățile cele mai dorite, citirea gândurilor a fost și este utilizată ca idee centrală în numeroase romane și filme, multe dintre ele chiar foarte inspirate.
Dintre acestea, am ales să recomand astăzi un film minunat - "The Speed of Thought" - cu numeroase semnificații, un film care aduce în atenția noastră și diverse întrebări la care ar fi util dacă ne-am răspunde pe drumul spre autocunoaștere și autodezvoltare. Dincolo de asta, filmul constituie desigur și un super exercițiu de imaginație.
Nu vreau să dezvălui nimic mai mult, spun doar că mi-a plăcut muuuult! Vizionare plăcută!
(***Filmul este preluat de pe acest site-link, dar pentru o vizionare de calitate recomand bineînțeles cumpărarea dvd-ului.)


Dacă ești pentru prima dată aici și vrei să vezi și alte filme (artistice) pe care le-am recomandat le poți găsi aici (link) sau pe acelea documentare aici (link). Celelalte subiecte tratate pe această pagină se găsesc în tabelul cuvintelor cheie din coloana din dreapta.
Cu drag   *>:D< îmbrăţişare

3 comentarii:

ianculescuhimself spunea...

Am tot citit pareri bune despre acest film. Gata, l-am trecut pe lista.
Sarumana pentru recomandare!

Anonim spunea...

mULTUMESC, SUPERB , SUPERB, SUPERB.

gabitza spunea...

Sublim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...