"Fiecare pas spre tine însuți e un pas spre Univers și fiecare pas spre Univers e un pas spre tine însuți.
Dar armonia se naște când cunoașterea de sine și cunoașterea Universului merg mână în mână într-o simetrie perfectă."©

sâmbătă, 8 martie 2014

10 lucruri pe care ar trebui să le știe fiecare femeie

Până să ajungem la armonia perfectă a aspectelor feminin și masculin din fiecare dintre noi, probabil mai avem multe de învățat. Dar dacă tot e o zi în care sărbătorim energia feminină, putem lua o pauză de la învățatul lucrurilor (ce par) complicate...:))

De aceea cadoul meu pentru această zi este unul simplu dar care sper să ajungă la sufletul...energiei feminine din fiecare. Vizionare plăcută și senin în suflet! 💗


Și un mesaj ce cuprinde importanța educației și dezvoltării energiei feminine pe plan global - de la Jason Silva - care a mai apărut pe blog aici (link) și aici (link)).


Conectate...la genul feminin sunt și articolele de aici (link) și aici (link). Anul trecut e 8 martie ziceam ceva aici (link).
***
În cazul în care este prima dată când ai ajuns pe această pagină, îți spun bine ai venit! Sper ca ceea ce vei găsi să răspundă întrebărilor și căutărilor tale, astfel încât să-ți placă să te întorci din când în când. Sunt o mulțime de articole care te așteaptă, așa că ai de unde alege :)) Pentru a căuta mai ușor un subiect poți folosi lista cuvintelor cheie. Abonează-te la newsletter și vei primi pe mail articole, recomandări de filme, dar și alte materiale care nu apar pe blog. Te mai aștept
cu drag 💗


Un comentariu:

Serban spunea...

We were supposed to make YOU gifts...
Adecătelea, mai pe româneşte zis, parcă era vorba să facem noi (băieţii) cadouri!
M-am regăsit în ambele filme şi mă bucur să constat că deşi am fost "pus la colţ" pentru convingerile mele, mă simt biine cu ele. Mă bucur să constat că mai sunt şi alţii care cred aşa. E important pentru mine!
Am vorbit cu Monica de multe ori despre asta. Mi-ar place să apuc vremea când astfel de comportament (e) ţine de banalul vieţii cotidiene... Dar se pare că mai durează...
O zi faină şi toate gândurile bune, Adina!
La fel şi vizitatorilor tăi!
Mulţam fain!