"Fiecare pas spre tine însuți e un pas spre Univers și fiecare pas spre Univers e un pas spre tine însuți.
Dar armonia se naște când cunoașterea de sine și cunoașterea Universului merg mână în mână într-o simetrie perfectă."©

joi, 20 decembrie 2012

5 întrebări pentru suflet

Mărturisesc că de-a lungul vremii întrebările mi-au fost prieteni dragi care mi-au deschis noi orizonturi în gânduri și în suflet. De aceea m-am bucurat să răspund unei invitații venite din partea echipei site-ului Noul Pământ și anume aceea de a răspunde la rubrica "5 întrebări pentru suflet".

Iată întrebările:

1. Cum ai caracteriza-o pe Adina ? (dacă ai fi o altă persoană)

2. De unde ideea cu Portalul Universul Cunoașterii? Care ar fi scopul final al acelui "loc"?

3. Ce sfaturi născute din experiența personală le poţi spune oamenilor care nu mai au speranţa zilei de mâine, siguranţa unui adăpost sau mâncarea pe masă?

4. Ne poți povesti ceva din experiența personală care te-a marcat și te-a așezat pe drumul pe care mergi azi?

5. Pentru că mâine e 21 decembrie am să închei prin a te întreba ce crezi despre acest moment care va veni? Şi în acest context care ar fi planurile tale de viitor în aceste condiţii?

În cazul când sunteți curioși să citiți răspunsurile pe care le-am dat, m-am gândit să vă invit să intrați pe site-ul Noul Pământ (click!)

Și un mic dar pentru această zi - o poveste despre primăvara sufletului, despre renaștere și libertate...


Dacă ești pentru prima dată aici, îți spun bine ai venit! Sper să-ți placă ceea ce vei găsi și să te întorci din când în când. Abonează-te la newsletter și vei primi pe mail articole, recomandări de filme, dar și alte materiale care nu apar pe blog. Te mai aștept
cu drag  💗*>:D< îmbrăţişare



Niciun comentariu: