"Fiecare pas spre tine însuți e un pas spre Univers și fiecare pas spre Univers e un pas spre tine însuți.
Dar armonia se naște când cunoașterea de sine și cunoașterea Universului merg mână în mână într-o simetrie perfectă."©

duminică, 18 august 2013

Recomandare film - Prevenirea

Relativ puțini oameni cred în "semne" iar dintre cei care sunt dispuși să creadă fără argumente raționale și mai puțini au răbdarea să le asculte/vadă/simtă deoarece vortexul vieții de zi cu zi este  foarte învăluitor și ne prinde destul de ușor pe toți în spirala lui plină de ceață.

Mai multe experiențe pe care le-am trăit de-a lungul vremii m-au determinat să nu mă mai îndoiesc de faptul că Universul chiar ne trimite mesaje (prin oameni, experiențe de viață, filme, emisiuni, articole, cărți, etc) și nu este chiar atât de greu de găsit semnificațiile lor și de făcut conexiunea între acestea (pentru că la fel de importantă ca și aceste semne este și conexiunea dintre ele). Unele astfel de mesaje sunt foarte clare și ușor de înțeles de către noi toți (link important). Rămâne doar să oferim o șansă spre studiu (măcar) acestor "mesaje" pentru a verifica dacă se pot aplica în rezolvarea experiențelor de viață prin care trecem fiecare, iar în cazul când răspunsul este pozitiv, să și extragem modurile aplicare a acestor mesaje în viața de zi cu zi. Pe "principiul" foarte simplu: "dar dacă totuși tot ce aud/văd/simt în jurul meu (și în mine însămi) sunt mesaje codificate ale Universului către mine?"

Filmul de astăzi - "Afterwards" (tradus de cei care l-au adus în România drept "Prevenirea") - ne invită să fim martorii utilizării acestui principiu. Dar ce mi-a plăcut foarte mult este faptul că pelicula poate fi utilizată drept un foarte bun exercițiu de imaginație, unul în strânsă legătură cu cel pe care l-am propus în articolul "Dezvoltare personală cu bisturiul" aici (link) Anume, ne propune să ne răspundem la întrebarea "Ce aș face dacă aș ști că voi muri mâine?". Pe mine acest exercițiu m-a ajutat mult în învățarea/practicarea detașării, iar detașarea la rândul ei m-a ajutat să rezolv o mulțime de ecuații ale vieții mele, reușind astfel să o simplific foarte mult.

Nu recomand filmul doar pentru semnificațiile sale profunde ci și pentru talentul cinematografic al actorilor care l-au adus la viață: John Malkovich, Romain Duris și Evangeline Lilly. Recomand bineînțeles cumpărarea DVD-ului pentru o calitate bună video și audio. Iată mai jos doar trailer-ul, link-ul de vizionare fiind AICI-LINK. Vizionare plăcută!

Link vizionare aici-link.

Dacă ești pentru prima dată în acest spațiu virtual, mă bucur că ești aici! Poți găsi alte recomandări de filme (artistice) aici (link) sau documentare aici (link). Sau poți alege un articol din lista "Articole recomandate" sau orice subiect din tabelul cuvintelor cheie, ambele liste fiind situate în coloana din dreapta. Abonează-te la newsletter și vei primi pe mail articole, recomandări de filme, dar și alte materiale care nu apar pe blog. Te mai aștept
cu drag 💗


Un comentariu:

Razvan Ianculescu spunea...

Foarte bun filmul. Eu l-am privit exact ca pe un bun si util exercitiu de imaginatie. Realizarea nu este exceptionala, dar ideea mi-a placut foarte mult.
Salutari Adina :)