"Fiecare pas spre tine însuți e un pas spre Univers și fiecare pas spre Univers e un pas spre tine însuți.
Dar armonia se naște când cunoașterea de sine și cunoașterea Universului merg mână în mână într-o simetrie perfectă."©

duminică, 28 iulie 2013

Recomandare film - Indestructibilul

Dacă un om cu 100% încredere în sine și-ar concentra toată energia sa într-un singur punct spațiu-timp din interiorul său atunci acesta ar fi la propriu indestructibil. Suntem suficient de "împrăștiați" energetic astfel încât există foarte puțini oameni care să poată realiza acest lucru astăzi. Iar cei care pot sunt suficient de conștienți încât să nu rănească pe nimeni. Deci nu-i nici un pericol. :))

Mă gândesc că ar fi totuși un bun exercițiu dacă ne-am imagina că suntem indesctructibili și dacă ne-am pune nouă înșine câteva întrebări: "Cum m-aș simți dacă aș fi indestructibil?"; "Ce aș gândi în această situație?"; "Ce mi-aș dori să fac dacă aș ști că nimic nu mă poate distruge?"
Să zicem că răspunsurile la aceste de întrebări ar fi un fel valori ale măsurii în care suntem sau nu pregătiți pentru a deveni ceea ce spun tradițiile că putem să devenim, bineînțeles, doar dacă ne dorim asta.

În vederea facilitării exercițiului de mai sus m-am gândit să vă propun astăzi un film care mi-a plăcut mult pentru că mi-a dat ocazia unei incursiuni imaginare în starea de care vorbeam - anume aceea de a fi indestructibil. Este vorba despre filmul care poartă chiar titlul "Indestructibilul" - al cărui scenariu a fost inspirat de întâmplări reale și a fost scris de renumitul M. Night Shyamalan (regizor și producător american de origine indiană care a scris și scenariul filmului "Al șaselea simț" - link). Nu trebuie decăt să intrați în pielea personajului principal și cred că asta o să vă facă plăcere deoarece este jucat de nimeni altul decât - Bruce Willis.

De-a lungul vremii a circulat intens ideea conform căreia "filmele sunt...doar filme" și probabil de aceea acum, când ne uităm la un film suntem tentați să urmărim doar calitatea jocului actorilor, realizarea artistică, efectele speciale, coloana sonoră, etc. În realitate, fiecare experiență de viață, chiar și vizionarea unui film, adaugă ceva la ceea ce suntem, iar dacă ne dorim ca timpul dedicat să aibă mai mult decât semnificația relaxării, anume să fie autodezvoltare (link), atunci avem ocazia să facem asta prin această transpunere în locul personajelor.

Vizionare și transpunere plăcută!


Tot despre puterea interioară sunt și articolele de aici (link), aici (link), aici (link) și aici (link).
Dacă ești pentru prima dată în sufletul meu virtual, îți urez bun venit! Posibil să-ți placă și alte recomandări de filme (artistice) aici (link) sau documentare aici (link). Sau poți urmări subiectele principale în tabelul cuvintelor cheie din coloana din dreapta.
Cu drag  *>:D< îmbrăţişare

4 comentarii:

Me spunea...

Cum as putea sa va multumesc pentru gandul bun de a impartasi cu noi invataturi, trairi, experiente si nu in ultimul rand filme atat de bune? Si toate fara a astepta nimic inapoi, fara a spera sau a urmari vreun castig din asta. E nepretuit. Si totusi pot multumi printr-un gand bun indreptat catre dvs, de sanatate, optimism, fericire, liniste si implinire. Va multumesc pentru toate surprizele care ma fac sa ma simt atat de bine!

Adina Amironesei spunea...

@ Me:
Un gând frumos ca acesta pe care mi l-ai lăsat îmi umple sufletul de bucurie! A ajuns la sufletul meu, să nu te îndoiești de asta ♥ te îmbrățișez cu drag >:D<

Alexandru spunea...

Acesta este unul dintre filmele care va circula mult si bine. Cred ca l-am vazut de foarte multe ori, pe an il vad doar la TV de cateva ori.

Adina Amironesei spunea...

@ Alexandru:
Așa este, e un film foarte cunoscut.
Însă putem vedea un film în momente diferite ale vieții și vom simți de fiecare dată alte lucruri la fiecare vizionare. Asta pentru că noi suntem în fiecare clipă alții, deși aparențele spun că suntem aceeași.
Am făcut introducerea propunând vizionarea filmului dintr-un anume "unghi". Dar desigur, e doar o propunere. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...