"Fiecare pas spre tine însuți e un pas spre Univers și fiecare pas spre Univers e un pas spre tine însuți.
Dar armonia se naște când cunoașterea de sine și cunoașterea Universului merg mână în mână într-o simetrie perfectă."©

sâmbătă, 1 februarie 2014

Dezamăgire existențială

Ai fost vreodată atât de fericit/ă încât să vrei să oprești timpul în loc?

Mi-e greu să cred că există cineva care ar răspunde cu "nu" la această întrebare. Și dacă răspunsul este "da", atunci sigur ați observat cum, cu cât încercăm să oprim acea clipă cu atât gustul ei se diluează, cu atât ea ne scapă asemeni nisipului printre degete...

Mi-am amintit de aceste lucruri după ce am vizionat o altă "pastilă de extaz" a lui Jason Silva despre care v-am vorbit aici (link). Deși dezamăgirile noastre constituie un subiect complex care merită măcar un articol dacă nu mai multe, fiind o zi de weekend mă rezum la a da mai departe "pastila" lui Jason care, culmea, chiar dacă are un astfel de titlu eu am perceput-o drept motivațională :)) Sper să vă placă și vouă...


Despre această stranie iluzie numită "timp" documentarul de aici (link) aduce câteva lămuriri...sau mărește numărul nelămuririlor, depinde din ce unghi privim :)). Despre conștiența momentului prezent se găsesc lucruri cel puțin interesante aici (link) dar și aici (link).


Dacă tocmai ai ajuns pe această pagină, îți spun bine ai venit! Sper ca ceea ce vei găsi să-ți aducă bucurie și senin în suflet. Lista "Articole recomandate" și cea a cuvintelor cheie din coloana din dreapta te pot ajuta să găsești mai ușor ceea ce te interesează. Abonează-te la newsletter și vei primi pe mail articole, recomandări de filme, dar și alte materiale care nu apar pe blog. Te mai aștept
cu drag 💗


2 comentarii:

secret_bliss spunea...

Suuuuuper!!!! Multumesc, draga mea Adina! Faptul ca existi in viata mea si mi-o imbogatesti nu este deloc un lucru efemer!

Anonim spunea...

Inca o alegere deosebit de inspirată si incitanta. multumesc. Sunt de acord cu Jason Silva.A.M