"Fiecare pas spre tine însuți e un pas spre Univers și fiecare pas spre Univers e un pas spre tine însuți.
Dar armonia se naște când cunoașterea de sine și cunoașterea Universului merg mână în mână într-o simetrie perfectă."©

sâmbătă, 26 aprilie 2014

Despre muzică, dans și...fericire

Astăzi dau mai departe ceva ce am pregătit cu drag. Este despre muzică, dans și fericire, dar și despre manifestarea libertății de exprimare, curajul de a fi tu însuți și despre cum te-ai simți să poți atinge sufletul oamenilor din întreaga lume (?). Îmi dau seama că am creat deja confuzie :)) dar "lucrarea" video (compusă) de mai jos va aduce lămuriri cu siguranță. Sper să vă placă și minipovestea emoționantă (inclusă în video) ...vizionare plăcută prin ochii sufletului..


Despre fericire merită să vedeți și ceea ce am pus aici (link) și aici (link), iar despre energia muzicii care ne unește pe toți găsiți ceva aici (link) și aici (link).
***
Dacă ești pentru prima dată aici, îți urez bun venit! Pentru a găsi tema care te interesează poți folosi lista cuvintelor cheie din coloana din dreapta. Dacă îți dorești să afli motivele care ne împiedică să fim fericiți și modul cum putem ajunge să trăim viața la potențial maxim, te invit să participi la workshop-ul pe care îl voi susține la Iași pe 10-11 mai - descriere și detalii se găsesc aici-link.
Cu drag 💗

Un comentariu:

Anonim spunea...

Buna Adina!
La inceput nu am banuit emotia coplesitoare din final. Multumesc! (E.A.)