"Fiecare pas spre tine însuți e un pas spre Univers și fiecare pas spre Univers e un pas spre tine însuți.
Dar armonia se naște când cunoașterea de sine și cunoașterea Universului merg mână în mână într-o simetrie perfectă."©

duminică, 27 aprilie 2014

Recomandare film - Continuă să crezi

Ideea unui salvator unic al omenirii i-a fascinat pe oameni din cele mai vechi timpuri. Motivul pentru care această credință a persistat până în zilele noastre este aproape sigur unul și același (atunci ca și acum): faptul că este foarte greu ca noi (fiecare) să ne "salvăm" pe noi înșine – oricare dintre semnificațiile cuvântului am alege-o.

În spatele acestui motiv există un altul mult mai profund și mai...inconfortabil, acela că ne este foarte greu să ne asumăm consecințele propriilor noastre alegeri, alegeri care ne fac să ducem anumite experiențe până la extrem. Astfel, ideea că ar exista un salvator unic care poate să ne ia de pe umeri toate responsabilitățile alegerilor noastre este una tentantă și de cele mai multe ori aleasă ca și credință.


Subiectul este unul vast și necesar deoarece (așa cum din ce în ce mai mulți oameni simt) trăim vremuri în care doar noi (fiecare) putem să ne salvăm lumea interioară de iluzia personală – și prin aceasta, împreună, ca o rezultantă, și lumea în care trăim.

Dar cum ziua de astăzi este una destinată relaxării, am considerat că putem visa/spera la un salvator unic pentru încă un...film 😁. De această dată este vorba despre o salvatoare. Numele ei este Bo și este o fetiță care are 10 ani. Are puteri extraordinare pe care le-am putea numi "paranormale" (deși termenul este depășit pentru aceste timpuri).

Puterile ei sunt conectate la emoții și până în prezent nu are nici un control asupra lor (serialul este în desfășurare). Mama ei – Nina Adams - a murit când i-a dat naștere, iar tatăl – William Tate - nu știe de existența ei. Personajele din preajma ei ne spun că ea poate salva omenirea. Cum spuneam, măcar putem visa la asta :)

Creatorii serialului sunt Alfonso Cuarón și Mark Friedman, rolul lui Bo este interpretat cu o minunată candoare de Johnny Sequoyah, iar în rolul personajelor din preajma ei îi veți întâlni pe Jake McLaughlin, Delroy Lindo, Kyle MacLachlan, Jamie Chung și Katie McClellan. Primul episod, cel de mai jos iar pe celelalte le găsiți aici-link sau aici-link, după ce închideți zecile de reclame cu grijă...: )

Candoarea, bunătatea și sensibilitatea lui Bo pe mine m-au cucerit definitiv, sper să vă cucerească și pe voi. De fapt, cred că aceste calități sunt cele care vor transforma într-adevăr lumea în care trăim. Vizionare plăcută!


Dacă este pentru prima dată când ai ajuns pe această pagină, îți urez bun venit! Ideea de bază a site-ului este dezvoltarea personală integrală și tot ce ne-ajută să evoluăm pe toate planurile. Dacă vrei să cauți un subiect anume poți utiliza lista cuvintelor cheie (coloana din dreapta). Abonează-te la newsletter și vei primi pe mail articole, recomandări de filme, dar și alte materiale care nu apar pe blog. Te mai aștept
cu drag  💗


5 comentarii:

Anonim spunea...

Buna Adina!
Am vizionat serialul propus si am recunoscut amprenta americana, plina ochi de clisee deja super-uzate, (insa, inca cu priza la un anumit gen de spectator), multe de o calitate sub-indoielnica. Serialul este salvat (doar) de ingenuitatea fetitei si fiorul emotional generat de fortele Binelui, mereu repliabile pentru reintalniri nedorite insa naucitoare cu Raul, imprevizibil, sofisticat, ramificat si super dotat logistic, aparent puternic si stralucitor insa incapabil sa se descurce in fata atacului "furibund" al unui stol de porumbei! Sunt curios cum ar fi evoluat evenimentele daca in locul porumbeilor cacaciosi scenaristul sau regizorul ar fi optat pentru iepuri de casa sau melci cu cochilii?! Cred ca ar fi fost distractie maxima, Raul ar fi alunecat pana la sfarsitul filmului pe lubrefiantul melcos scotand spume pe gura si inrosindu-si ochii de furia neputintei de a ajunge la revolverul aflat in afara zonei de patinaj ...
Efecte speciale, sunete stereo (sau qudro?)tensionante, imagine, prim planuri, filmari complexe, montaj, cascadorii, ritm super alert pe alocuri - totul la superlativ, recunosti super-profesionistii pana in varful firelor de par.
Dintr-o curizitate copilareasca, fara a dori sa vad integral serialele urmatoare, am incercat link-urile propuse, insa nu au functionat!?. Multumesc! (E.A,)

Adina Amironesei spunea...

@ E.A.:
Episoadele sunt la locul lor, se deschid.
Cum spuneam în paranteza de mai sus: la accesarea unei pagini (episod) se deschide (la primul click pe video) numai o singură pagină-reclamă suplimentară (=separat), iar episodul (al doilea click pe același video inițial) este precedat de o reclamă de 10 secunde.
Mai simplu de atât nu a fost posibil.
Deoarece reclamele nu le-am pus eu, nu le-am putut nici scoate pe toate.
Pentru verificarea numărului de reclame incluse inițial rog a se parcurge drumul inițial plecând de aici-link.
Desigur, există și Google care ne ajută întotdeauna să găsim tot ce dorim.

Anonim spunea...

Buna Adina!
Imi pare rau ca am reusit, fara sa o fi dorit, sa te indispun si imi reprosez faptul ca nu am intuit acest fapt inainte de postarea impresiilor personale. Te rog sa ma scuzi, mi-am propus deja ca pe viitor sa nu mai postez pozitii subiective, care potential pot sa devalorizeze laudatio sau comentariile facute de tine. Sper ca scuzele sa-mi fie acceptate si sa fiu ingaduit. Multumesc pentru ajutorul suplimentar, am reusit sa deschid un alt episod. Dimineata, accesand link-urile puse la dispozitie, eram informat ca serverul nu este gasit. Inchei multumindu-ti, asemeni multor altor vizitatori ai blogului, pentru munca valoroasa pe care o depui, dorindu-ti toate cele bune si asigurandu-te de bunele mele intentii!(E.A.)

Anonim spunea...

Multumesc mult, va urmaresc cu drag ! succes in continuare si multa sanatate !

Online spunea...

Foarte bun serialul,il recomand.